«  Naar Werk overzicht
Werk

Corporate website voor Zonnehuisgroep IJssel-Vecht

Zorgorganisatie Zonnehuisgroep IJssel-Vecht (ZGIJV) biedt zorg en welzijn vanuit vijf verschillende locaties in en rondom Zwolle. ZGIJV gelooft dat elk mens in iedere levensfase waardevol is en willen dit blijvend actief ondersteunen. Met een breed aanbod aan zorgdienstverlening spelen ze daarmee een grote rol in de regio.

  • opdrachtgever
    Zonnehuisgroep IJssel-Vecht
  • expertises
  • eindproduct
    Corporate website
  • www

Zgijv.nl

Van plan tot praktijk

ZGIJV heeft een breed aanbod met verschillende doelgroepen. De eerste uitdaging lag bij het overzichtelijk weergeven van deze gegevens in een een solide online strategie waarin de verschillende persona's zijn beschreven. Toen we na een aantal brainstormsessies de uitgangspunten verder hadden uitgewerkt konden we aan de slag met het prototype om de routing en de functionaliteiten van de website scherp te krijgen.

Hoe heeft Motivo dat opgepakt

Het grafisch ontwerp vertaalde deze online strategie in een tastbaar en visueel tussenproduct. In dit ontwerp hebben we de "Couleur locale" voor elke locatie van ZGIJV doorgevoerd. Elke locatie heeft een eigen 'subsite' met haar eigen kleurstelling. Naadloos hebben we dit ontwerp aangesloten op het CMS Liberiser. Dit hebben we zo ingericht dat elke locatiemanager haar eigen 'subsite' kan beheren.

Alle logo's van Zonnehuisgroep IJssel-Vecht

De website voor ZGIJV wordt continu verbeterd en uitgebreid. We geven ZGIJV advies over hoe online marketing het best kan worden ingezet, zowel over Social Media als het optimaliseren van de website voor zoekmachines als Google.

We werken met liefde samen