Werk

Er zijn voor de meest kwetsbaren

Tot Heil des Volks zet zich al decennia in voor daklozen, prostituees en mensen in armoede.

Website én CRM voor Tot Heils des Volks.

Kwestbare mensen zien door de ogen van Jezus. Dat is wat Tot Heil des Volks doet. De verhalen van deze mensen zijn leidend geweest in de online communicatie.

  • opdrachtgever
    Tot Heil des Volks
  • expertises
    Webdesign en -development
  • eindproduct
    Website, webshop en CRM
  • www

Verhalen staan centraal.

Voor THDV ontwikkelden we een nieuwe corporate website. Hier staan de unieke verhalen centraal van de meest kwetsbaren; de groep mensen waar medewerkers en vrijwilligers van THDV zich dagelijks voor inzetten. Zonder opgeheven vinger, maar met een luisterend oor en een uitgestrekte hand.

Mensen zien, Jezus zien.

Scharlaken koord is een label van THDV dat zich volledig richt op slachtoffers van gedwongen prostitutie. Door middel van voorlichting, preventie en straatwerk maken ze sekswerkers en jongeren weerbaarder tegen dwang en uitbuiting.

Educatief materiaal ontsluiten.

Om ervoor te zorgen dat preventiemateriaal makkelijk te verkrijgen is, hebben we een eenvoudige maar doeltreffende webshop opgezet. Hier kunnen preventiewerkers, docenten, kerkelijk werkers etc. makkelijk meerdere pakketten aanvragen.

Een vernieuwde huisstijl en compleet nieuwe website. Motivo dacht proactief met ons mee, begreep snel wat we wilden en lichtte elke stap duidelijk toe. De samenwerking was uitstekend, betrokken, accuraat en professioneel, we zijn trots op het resultaat!

Simone Schoemaker
THDV

We werken met liefde samen