«  Naar Werk overzicht
Werk

E-mailmarketing voor makelaars

Voor MakelMail hebben we lees-meer.nl ontwikkeld. Ter ondersteuning van de nieuwsbrieven die makelaars via MakelMail aan hun doelgroep sturen. Zo biedt lees-meer.nl meer dan alleen nieuws, maar voorziet het ook in informatie over aanverwante onderwerpen. Zo vergroten we de online aanwezigheid van de makelaar.

  • opdrachtgever
    MakelMail
  • expertises
    MakelMail
  • eindproduct
    E-mailmarketing
  • www

Lees-meer.nl

Conversie

Een website waar ontvangers van een nieuwsbrief van hun makelaar terecht kunnen voor het lezen van nieuwsberichten en informatie kunnen vinden over andere aanverwante onderwerpen. Op lees-meer.nl helpen we de makelaar met zijn online marketing, door e-mailmarketing en slimme inzet van zijn Social Media kanalen. Deze website is ingericht op conversie: van een onbekende een bekende maken en van interesse een afspraak. Per woning is het daarom mogelijk om direct contact op te nemen met de makelaar of om een bezichtiging te plannen. Op deze manier maken we van die anonieme bezoeker een lead en levert lees-meer.nl meer dan alleen naamsbekendheid.

Lees-meer op mobiel

De vraag van de klant

Als een ontvanger doorklikt vanuit de nieuwsbrief komt zij op de lees-meer.nl website. Hierdoor wordt er ontzettend veel traffic gegenereerd op het profiel van de makelaar. Tegelijkertijd nam de traffic vanuit Google steeds meer toe. Een latente goudmijn.

Meer conversie voor Makelaars

MakelMail had twee doelen voor ogen met lees-meer.nl: beter gevonden worden en meer conversie genereren voor de makelaar. Dit hebben we gerealiseerd. We hebben lees-meer.nl opnieuw ingericht waardoor de structuur voor de bezoeker en Google logischer is. Daarnaast hebben verschillende conversiemomenten gerealiseerd.

Maandelijkse digest

Van al deze online activiteit sturen we de makelaar een samenvatting, nadat hij zijn nieuwsbrief heeft verzonden. Bijvoorbeeld hoe vaak is zijn nieuwsbrief geopend en hoe vaak is er doorgeklikt. Het belangrijkste aan deze digest is het overzicht van de meest actieve klanten. Een bezoeker die meerdere keren dezelfde woning heeft bekeken, is een potentiële koper. Deze leadinformatie wordt dankzij alle conversiemomenten duidelijk in beeld gebracht.

We werken met liefde samen