«  Naar Werk overzicht
Werk

Nieuwe website én huisstijl voor THDV

Niet alleen vernieuwden wij de hele huisstijl, we bouwden ook een volledig nieuwe website. In het oog springt het nieuwe logo: een boekenlegger. Deze gebruik je om verhalen even op je in te laten werken en later verder te lezen. De verhalen van mensen met wie THDV in contact komt zijn vaak niet af, het gaat steeds verder. 

  • opdrachtgever
    Tot Heil des Volks
  • expertises
  • eindproduct
    Corporate website
  • www

Delen van verhalen

Het uitgangspunt voor het ontwerp van de website zijn de dagelijkse ontmoetingen van de medewerkers van THDV. Mensen met een uniek verhaal. THDV wil deze verhalen met een groter publiek delen. En terecht. Daar was een vernieuwde website voor nodig. De kracht van THDV is dat zij dicht bij mensen staan. Ze bezoeken prostituees op hun werkplek en verslaafden thuis. Ze zijn een luisterend oor, ze lopen mee. De verhalen van kwetsbare mensen confronteren en inspireren. Die propositie, en het doel om een beweging op gang te brengen van mensen 'zien', liggen aan de basis van een compleet vernieuwde, modernere uitstraling. 

Case afbeelding

Een vernieuwde huisstijl en compleet nieuwe website. Motivo dacht proactief met ons mee, begreep snel wat we wilden en lichtte elke stap duidelijk toe. De samenwerking was uitstekend, betrokken, accuraat en professioneel, we zijn trots op het resultaat!

Simone Schoemaker
THDV

  • Rosanne
    Rosanne Veldwijk
    Accountmanager

We hebben een huisstijl en website gemaakt waar we trots op zijn. Die recht doet aan het doel van THDV. Zij staan dicht bij hun doelgroep(en). Zonder opgeheven vinger, maar luisterend, zonder te oordelen.

 

Wil jij ook een doelgroepgerichte website?

Neem contact met ons op

We werken met liefde samen