THDV - zo geven we een gezicht aan kwetsbaarheid
THDV
Non-profit
Website
Delen van verhalen
De gekozen strategie voor de corporate website is het delen van de dagelijkse ontmoetingen van de medewerkers van THDV. Ontmoetingen met mensen die een uniek verhaal hebben. Tegelijk moet het de kracht uitstralen van THDV: het bezoeken van kwetsbare groepen op hun werkplek en thuis.
De verhalen confronteren en inspireren en brengen een beweging op gang van mensen willen 'zien'. De website ondersteunt dit, zowel op desktop als mobiel.
Geluid
Om de verhalen nog meer kracht te geven is gekozen om kenmerkende geluiden te laten horen. Zo kan een bezoeker zich nog meer verplaatsen in de personen die centraal staan. Geluid speelt daarmee een belangrijke rol op de website.
Doneren Uiteraard weten wij dat de behoefte aan hulp groot is. Per maatschappelijke organisatie zijn de wensen om hulp te ontvangen anders. Voor THDV kozen we voor een eenvoudige donatiemodule met een doorverwijzing naar mogelijkheden om op een andere manier te helpen. Bescheiden en duidelijk.
- Simone Schoemaker
"Een compleet nieuwe website die ons verhaal vertelt. Motivo dacht proactief met ons mee, begreep snel wat we wilden en heeft verstand van zaken. De samenwerking was uitstekend, betrokken, accuraat en professioneel, we zijn trots op het resultaat!"
Ontwikkelen met een doel Samen met THDV maakten wij een website die recht doet aan hun overtuiging. Wij werken graag voor maatschappelijke organisaties. Onze talenten en onze waarden passen goed bij organisaties en mensen die willen bijdragen aan anderen; kwetsbaren, hulpbehoevenden, het goede. Wil jij ook een website die het verhaal van jouw overtuiging krachtig vertelt, maar die ook een rol speelt aan de uitvoering van deze overtuiging? Neem dan contact op met ons.
Betrokken collega’s bij dit project
Developer
Henk-Jan Sleijster
Developer / UX designer
Stefan van 't Hul