Motivo gaat voor impact door online beweging

En door!

Wij willen online beweging creëren voor een betere samenleving. Daar zit de energie op. Dagelijks zetten wij onze kennis en ervaring in om die online beweging met elkaar te realiseren.

Dit is de uitkomst van een verbeterde ‘one page strategic plan’ (OPSP). We hebben eerder geschreven dat we werken met de scaling-up methode van Verne Harnish. Dit helpt ons om de juiste focus te hebben om doordachte strategische keuzes te maken, zodat we gericht groeien. 

We willen groeien, omdat we meer impact willen maken. Onze BHAG is: “Motivo creëert in 2030 meer online bewegingen dan fietsen in Nederland”.

Online beweging

Wat is een online beweging? Wij zien een online beweging als behaald doel, dat bij bijdraagt aan een betere samenleving.

Een voorbeeld van een zorgorganisatie

Een voorbeeld. Voordat we een werken-bij-website voor een zorgorganisatie realiseren gaan we het gesprek aan. We vragen welke online beweging de zorgorganisatie wil maken en hoeveel. In dit voorbeeld wil de zorgorganisatie de online beweging van solliciteren op gang brengen. Zij weten ongeveer wat hun verloop is en verwachten dat ze 600 vacatures nodig hebben, waarvoor het een mooie doelstelling is als er twee kandidaten per vacature via de werken-bij-website binnenkomen. Doelstelling is dus: 1200 online bewegingen per jaar.

Wij gaan online bewegingen meten. Er komt een scherm te hangen bij Motivo met alle realtime online bewegingen van onze klanten. Dat is de brandstof om het vuur gaande te houden. Hier doen we het voor; online beweging voor een betere samenleving.

Online beweging voor zorg & non-profit

Wij zijn de digital partner voor zorgorganisaties en non-profit organisaties. Daag ons uit hoe wij onze kennis en kunde kunnen inzetten voor online beweging voor jouw doelgroep.


Lees onze One page strategic plan.

Hoe kwantificeren we de BHAG?

We onderscheiden drie bewegingen:

  • Een formulier dat succesvol wordt ingevuld (donatieformulier, sollicitatieformulier, etc.)
  • Een download (voor een whitepaper)
  • Kennisoverdracht (minimaal x minuut leestijd op belangrijke pagina(‘s)

Motivo